wtorek, 7 maja 2024

Różne rodzaje broni

- w przyrodzie nic nie ginie

- szyszki / żołędzie / róża 

- sześciany / szary ptak ( szarego ptaka prowadzi ) / puszka ( puszki ) / kula 

- tych całych sześcianów ( ze  świata )to wystarczy w służby wycelować , wogole wszystko skomplikowane ).I nauczy się Rosja ( u Rosjan )( i przeliczy )( stolicy )( się Rosja ) 

- atakują ( a ta północ ) ( kula )( a ta kula ), to Rosja właśnie 

 - w tej Rosji ( Moskwa ), Pol szyszki ( i przyszli )

Tekstów  o szescianach ,szyszkach ,także o róży itd ,jest dość sporo .Tutaj ,dlaczego to napisałam ? ,bo znalazłam akurat o szescianach,szyszka  i kuli a dodatkowo o Rosji . Zrozumiecie to w jednym z filmiku ,który dodam pod tytułem : spodziewajcie się moich znaków ,Polska ,Moskwa ( bo tu też o Rosję ( Moskwę ) , chodziło 

Teraz kilka zdjęć ,przepraszam że tak w rządku ,ale na tym bloggerze chyba nie da się albumu dobrać .Zwróćcie uwagę na owoc granatu jaka ma koronę ,kojarzy mi się to z berłem jakimś na herbie ,może kościelnym też .Jeden owoc granatu natomiast daje wrażenie organu płuc .A resztę zdjęć ,sami zobaczcie podobieństwa .Żołądź np ,do wybuchu bomby ,ma taki kapelusz ...

Żołądź - https://www.rp.pl/przestepczosc/art39850131-spadajacy-zoladz-rozpetal-strzelanine-zastepca-szeryfa-podal-sie-do-dymisji

Amunicja kasetowa - https://pl.wikipedia.org/wiki/Amunicja_kasetowa

Cdn...



















Cdn...



Brak komentarzy:

Spodziewajcie się moich znaków, Polska , Moskwa

  Rosja ( Moskwa ) ,bo  wymieniana  - cała Rosja płonie ,całą w żałobie / jeśli by zaatakowano choćby jedną rakieta Moskwę ,wogole to chyba ...